Як штучний інтелект та машинне навчання змінюють контент-індустрію

Чим можуть допомогти високі технології у виробництві та дистрибуції контенту? Як запровадити інновації? Невже алгоритми згодом замінять людей? Міфи та правда про технології майбутнього — у виступі екс-аналітика NASA та співзасновника компанії Cinelytic Дева Сена «Як штучний інтелект та машинне навчання змінюють контент-індустрію»

Cinelytic — компанія, що поєднала можливості big data, штучного інтелекту (ArtificialIntelligence, AI),  машинного навчання (MachineLearning, ML) і хмарних технологій для створення унікальної платформи, яка дозволяє професіоналам контент-індустрії швидше та ефективніше приймати рішення. Її було засновано 2013 року Девом Сеном (Dev Sen) і Тобіасом Куайссером (Tobias Queisser). Cinelytic стала одним з найуспішніших стартапів у галузі AIта МL-рішень для контент-індустрії. Наприклад, лише минулого року компанія залучила $2,25 млн інвестицій від T&B Media Global, найбільшого таїландського кінофонду.

«На роботі Дева Сена базувалися рішення на сотні мільярдів доларів», — розповідає про свого ділового партнера та головного технічного директора компанії Тобіас Куайссер, CEO та співзасновник Cinelytic. Сам він прийшов у цю галузь із фінансів — індустрії, яка вже давно використовує МLдля всього: від високошвидкісного трейдингу до прорахунку кредитних ризиків. А Дев Сен, фізик за освітою, раніше 15 років працював в одній з найбільш високотехнологічних організацій світу — Національному управлінні з аеронавтики та дослідження космічного простору (NASA), де займався аналітикою операційних ризиків для космічних кораблів наступного покоління й розробляв галузь оцінки ризиків космічних польотів.

Правильний прорахунок ризиків — запорука успіху будь-якого проекту. І без цього просто не обійтися, коли йдеться про багатомільйонні космічні ініціативи, або про голлівудські блокбастери, які мають цілком порівняні бюджети (та навіть про скромніші кінопроекти: адже принцип однаковий). У контексті кіно, високі технології можуть допомогти прорахувати та спрогнозувати касові збори, підказати, як правильно влучити в цільову аудиторію: якого актора краще обрати, який жанровий або тематичний акцент зробити, щоб з найбільшою вірогідністю зацікавити той чи інший глядацький сегмент.

Прогнозування ризиків, тестування сценарних і кастингових рішень, оптимізація моделей дистрибуції — ось далеко не повний перелік питань, для вирішення яких можна застосовувати AІ та МL.

Але перш ніж щось застосовувати, треба з’ясувати, з чим же, власне, ми маємо справу. І саме цьому поясненню — що взагалі таке AIта МL, у чому полягає різниця між цими технологіями, та як їх можна використовувати в контент-індустрії, Дев Сен присвятить вступну частину свого виступу на KYIV MEDIA WEEK. Він наведе наочні приклади використання цих технологій в кіно, на ТБ, у відеоіграх та ін. А далі — перейде до детального викладення кожного з основних напрямків застосування.

Дев розповість про провідний досвід мейджорів. Зокрема про те, як саме AІ та МLзастосовувалися в розробці та виробництві кіноверсії анімаційної класики Disney «Король Лев» (THE LION KING, 2019), яка при бюджеті в $260 млн на сьогодні зібрала майже $1,5 млрд, та у фільмі «Геміні» (GEMINI MAN, 2019) — науково-фантастичному бойовику оскароносного Енга Лі (Ang Lee) з Уіллом Смітом (Will Smith) у головній ролі, що має вийти цієї осені.

Також Дев окремо порушить тему інтеграції AІ та МLу роботу стримінгових платформ, до того ж розгляне загальні популярні питання та відреагує на побоювання стосовно застосування даних технологій. Чи справді все це так ефективно, як розповідають? Які виникають проблеми та як їх вирішують? Хто з ключових гравців світового аудіовізуального ринку вже запровадив у свої бізнес-процеси AІ та МL? Як долучитися до інновацій скромнішим гравцям? Чи правда, що незабаром комп’ютерні алгоритми писатимуть сценарії, книги, музику, зніматимуть кіно і зрештою просто замінятимуть людей, або ж ці апокаліптичні передбачення про «повстання машин» — це лише міф, народжений нерозумінням суті того, що відбувається?

Про все це та багато іншого  — 16 вересня о 11:00 на KMW у конференц-залі London під час виступу Дева Сена «Як штучний інтелект та машинне навчання змінюють контент-індустрію».

«Майбутнє вже тут, і його не варто лякатися, — каже Вікторія Ярмощук, директор компанії Мedia Resources Мanagement, організатора KYIV MEDIA WEEK. — Цьогоріч у нашій програмі як ніколи багато івентів, присвячених темі високих технологій: AR, VR, блокчейну в контент-індустрії. Тому нам дуже приємно бачити серед спікерів KMW Дева Сена — людину з бекграундом NASA, яка саме зараз змінює світ кіно й телебачення за допомогою технологій штучного інтелекту та машинного навчання».

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 16–19 вересня 2019 року в Hyatt Regency Kyiv (вул. Алли Тарасової, 5). Зареєструватися на медіафорум можна тут.

Аби бути в курсі новин KMW 2019, cлідкуйте за новинами на сайті KMW та Facebook.

Tags:

ТЕБЕ МОЖЕТ ПОНРАВИТЬСЯ

FOCUS 2019: українські професіонали аудіовізуальної індустрії вирушають до Лондона

3 та 4 грудня в Лондоні відбудеться одна з важливих копродукційних подій аудіовізуальної індустрії Європи – міжнародна виставка FOCUS: The Meeting Place for International Production. Вже другий рік поспіль за підтримки Державного агентства України з питань кіно та Української кіноасоціації ...

Google Карты подскажут, как спросить дорогу в чужой стране

Google Карты очень полезны, когда вам надо сориентироваться в стране, в которой вы никогда не были. Но иногда все же возникает необходимость спросить у живого человека, как пройти туда-то.

У Житомирі розробили застосунок, який допоможе доглядати за тваринами

У Житомирі розробили мобільний додаток по догляду за домашніми тваринами. Застосунок, який називається «Річчі», нагадуватиме власникам тварин про дати вакцинацій та ...