Aimbulance розробило для Mastercard новий концепт в Instagram

Перший концепт для Instagram-сторінки Mastercard команда Aimbulance розробила ще два роки тому. За основу взяли ідею з візуалізацією щоденних дрібничок, які користувач може придбати за допомогою Mastercard. Накупити сезонних ягід коханій людині та потішити її/його після роботи або несподівано подарувати своїй дитині плюшевого ведмедика, сходити на виставу з мамою, яку давно не бачив. Навіть звичайні речі можна перетворити на безцінні разом із Mastercard — так звучала Big Idea проєкту.

Історії команда фотографувала на фонах кольорів бренда, кожного разу використовуючи різний тематичний реквізит, а картка Mastercard була головним елементом композиції. Усі світлини були зроблені у форматі flatlay (вид згори). Пост виходив щоп’ятниці.

Однак у другій половині 2018-го клієнт попросив Aimbulance знайти інше рішення для подання контенту. Зміна візуального підходу для SMM — звичне явище, проте креатори не хотіли далеко відходити від основної ідеї. У наявному контенті подавались історії від першої особи, щоразу від різного героя. Тому, було вирішено разом із візуальним складником змінити й спілкування з аудиторією. У цілому клієнт хотів, щоби новий підхід був ближчим до платформи бренда Start Something Priceless.

Рішення

У новому концепті людям розповідають, що з Mastercard кожен може почати безцінну історію. Наприклад, споживачу показують, що звичайний набір фарб може стати картиною, а завдяки картці Mastercard його/її рюкзак для подорожей усе частіше буде вирушати по нові пригоди. Головне — почати.

«Ще ми подивилися на положення клітинок в Instagram-контенті й вирішили скористатися самим виглядом його галереї, адже фотографії можна розкласти на декілька клітинок та пов’язати їх в одну композицію.

У нашому підході ми використовуємо одразу три фотографії. Кожне зображення має самостійний вигляд у стрічці, а в профілі формує цілісну композицію.

Круто, коли контент на сторінці синхронізується один з одним. Колажування досі в тренді сторінок Instagram, але не всі створюють його правильно з точки зору концептуальності.

Водночас ми залишаємося в рамках брендбука Mastercard та показуємо реальні історії, у яких користувачі можуть впізнати себе», — кажуть в Aimbulance.

Instastories

Спілкуватися з аудиторією планувалось й далі, тому новий підхід підкріпився додатковим каналом взаємодії з аудиторією — instastories.

Середнє охоплення іміджевої story становить від 1300 до 2300 органічних переглядів, що демонструє високий відсоток переглядів (понад 14% від загальної аудиторії).

Спілкуватися з аудиторію допомагає формат «запитання — відповіді» у тему контент-плану публікацій. Підписники охоче діляться своїми історіями на різну тематику: від особистого досвіду з водним видом спорту до імені домашньої рослини в горщику.

Охоплення такого формату зазвичай вище, ніж в іміджевих stories — 1600–2000 переглядів. Аудиторії завжди ближчі історії, які розповідають інші люди.

Партнерські кампанії також вдало інтегруються у формат instastory та дають змогу робити подарунки підписникам за просте виконання умов, де зайві дії не потрібні: усе в межах серії stories.

Саме така взаємодія демонструє високі показники конверсії. У середньому до таких активацій приєднується від 300 до 600 учасників, тобто 18,4% користувачів, котрі переглянули серію stories.

Цей формат також просувається та охоплює в середньому 300 000 користувачів щомісячно.

Висновки

Алгоритми змінюються, тому треба не боятися бути гнучкими та вдосконалювати підхід до сторінок брендів. Важливо спілкуватися з аудиторією, шукати канали тощо.

Tags:

ТЕБЕ МОЖЕТ ПОНРАВИТЬСЯ

Подделкам тут не место

BBDO Ukraine поставило захватывающий боевик для бренда "Аскорбинка" Киевского витаминного завода

IY Форум Креативних Індустрій: як минув перший день

19 вересня гостинні зали UNIT.City і Академії ДТЕК приймали у себе учасників та гостей першого дня Форуму Креативних Індустрій. Головною ...

В 2021 году пользователь будет тратить на просмотр онлайн-видео в среднем 100 минут в день

В 2021 году в среднем один человек будет просматривать 100 минут онлайн-видео по сравнению с 84 мин. в 2019. Это 25 дней непрерывного просмотра видео в год, согласно Онлайн видео прогнозу Zenith 2019.