Фінальний дедлайн всіх дедлайнів 19-ого КМФР!

Зараз або ніколи! Остання можливість подати свої креативні проекти на один із найбільш вагомих фестивалів Європи – Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2018.

Фестиваль відкритий для учасників у 12 конкурсах та у більше ніж 120 категоріях:

  • Film
  • Film Craft
  • Print & Publishing
  • Out Of Home
  • Radio & Audio
  • Design & Branding
  • Digital & Mobile
  • Advertising Campaigns
  • Media
  • Branded Content & Visual Storytelling
  • Industry Categories
  • Best Marketing Innovations​

Оргкомітет нагадує, що робота вважається поданою на 19-ий КМФР лише після запиту рахунку на сайті kiaf.com.ua.

Дедлайн подачі робіт вже сьогодні – 4 травня.

Не пропустіть нагоду взяти участь у конкурсній програмі КМФР, віддавши свої проекти на оцінку лідерам міжнародної арени в галузі рекламних комунікацій, а також заробивши визнання серед колег, друзів, знайомих, і, звичайно ж, суперників.

Якщо  у вас виникнуть запитання, звертайтеся в оргкомітет фестивалю: [email protected] (Ольга Підгорська), [email protected] (Катерина Грабовська) або телефонуйте +38 (044) 490 90 30.

Tags:

ТЕБЕ МОЖЕТ ПОНРАВИТЬСЯ

Стала відома команда журі Digital & Mobile, Media, Branded Content & Storytelling 20-го КМФР

Оргкомітет Київського Міжнародного Фестивалю Реклами анонсує ще одну команду суддів – команду Digital & Mobile, Media, Branded Content & Storytelling. Оцінювати роботи даних категорій КМФР 2019 будуть представники із Европи, Азії та Північної Америки.

#КРІЗЬ_КОДИ_ЩАСТЯ: точка соприкосновения искусства, рекламы и урбанистики.

Компания BigMedia (группа BigBoard Ukraine / JCDecaux) и фонд культурных инициатив IZOLYATSIA представили общественности новый художественный проект в публичном пространстве, который стал поводом для концептуальной дискуссии рекламистов, художников, урбанистов и представителей городской власти.

Опыт- «The Experience». Что общего между The Prodigy и Cannes Lions

Prodigy, возможно, начали свою карьеру с записи «The Experience», но только после того, как Кит Флинт стал фактическим фронтменом, группа вырвалась из подполья на вершину.