Юрко Гуцуляк розповість колегам про головні тренди в дизайні

22 серпня гостем School of visual communication буде відомий дизайнер, переможець і призер багатьох профільних конкурсів Юрко Гуцуляк

Що таке тренди у дизайні? Як зрозуміти, що зараз модно? Чи треба їм слідувати та як це робити? Приходьте за відповідями на лекцію до того, кому вдалося вивести формулу успіху та навчитися балансувати між трендами та власним стилем.
——————
Для кого?
Спеціалістів сфери візуальної комунікації:
дизайнерів, ілюстраторів, фотографів.
——————
Програма:
— Екскурс в історію та огляд актуальних трендів;
— Обґрунтування їх появи;
— Рекомендації щодо їх практичного застосування у професії графічного дизайнера.
——————
Лектор — Yurko Gutsulyak, дизайнер, творчий директор і співзасновник Gutsulyak.Studio.

Має 18 років досвіду в сфері дизайну, 14 із них в рамках власної незалежної студії.

Його роботи отримали більше 100 міжнародних нагород, серед яких: Red Dot, European Design Awards, Pentawards, The Dieline, Epica, Communication Arts, Graphis, HOW.

А його інтерв’ю опубліковані у найбільших міжнародних виданнях з дизайну у числі яких: Novum, idpure, +design, idN, КАК, Font, Brand.

Окрім України Юрка запрошували читати лекції з дизайну у Канаді, Нідерландах, Сербії, Ісландії, Росії, Білорусі та Вірменії.

Час: Четвер, 22 серпня 2019 г. в з 19:00 до 22:00

Місце: School of visual communication вул. Златоустівська, 34, Київ, 01135

——————
Реєстрація за посиланням: http://svc.com.ua/designtrends

Tags:

ТЕБЕ МОЖЕТ ПОНРАВИТЬСЯ

Машина для обнимашек (всего лишь покрутить ручку)

Художница Люси МакРэй создала машину, которая имитирует целительный эффект человеческих объятий.

Кочевники, гонимые потопом: австралийский художник изображает глобальное потепление

История под названием «Кочевники эпохи перемены климата» (Nomads of Climate Change) рисует довольно мрачную картину воды, подступающей к людскому жилью.

Работы Кэтлин Райан – заплесневелые фрукты из полудрагоценных камней

Новая серия работ нью-йоркской художницы Кэтлин Райан является своеобразным комментарием к современной культуре избыточности.