STEAM-House-2019: Школярі змагатимуться у створенні smart-ґаджетів

У Києві стартують другі національні змагання для школярів з моделювання «розумних» пристроїв — STEAM-House-2019.

ІТ-змагання серед учнів середніх шкіл покликані не просто спонукати дітей до генерування нових ідей, а й сприяти розвитку STEAM-освіти та впровадженню сучасних технологій в програму Нової української школи, затвердженої Міністерством освіти і науки.

Цьогоріч учні з усіх куточків країни у віці від 12 до 17 років змагатимуться в розробці ідей «розумних» пристроїв, їх програмуванні і виготовленні моделей таких ґаджетів уже вдруге.

До 15 серпня організатори та журі конкурсу визначать 10 фіналістів і презентують їм набори комплектуючих для проектування ґаджетів.

Фінал конкурсу відбудеться у першій половині листопада. Під час фінального етапу у Києві журі визначить і нагородить переможців у двох вікових категоріях і трьох номінаціях: «Розумні» пристрої», «Розумне місто» та Інтернет речей (IoT).

Організатор цьогорічних змагань-компанія Accord Group. Співорганізатори — компанія-засновник конкурсу STEAM-House «ІТ-Інтегратор», Інститут модернізації змісту освіти Міністерства освіти і науки України та видавничий дім «Освіта». Головні партнери конкурсу — Cisco Networking Academy, Microsoft, Asbis, ERC.

«Конкурс STEAM-House покликаний популяризувати впровадження сучасних освітніх та інформаційних технологій в українських школах. Він також допомагає нам відбирати  талановиту учнівську молодь, надавати їй усебічну підтримку при виборі STEAM-професій — так званих «професій майбутнього», — коментує віце-президент “ІТ-Інтегратор” Надія Омельченко.

«Наша компанія робить дуже багато для  сприяння реалізації концепції Нової української школи та розвитку наукового спрямування освіти та дослідно-орієнтованого навчання, просування використання ІТ-рішень у школах. Ми віримо в те, що STEAM-House стане не лише конкурсом для талановитої молоді, а й інноваційної платформою, яка об’єднає всі компанії та організації, які розвивають середню освіту в країні», — вважає генеральний директор Accord Group Валерій Береговий.

Торік учасники STEAM House подали близько 100 оригінальних проектів. Перемогу в конкурсі здобули проекти «розумний» кран від Михайла Сірого (м. Горішні Плавні, Полтавська обл.) і система компенсації втраченого зору від Ігоря Шибки (м. Дніпро). Для обох переможців конкурс став трампліном для розвитку. Розробку Ігоря Шибки відзначив прем’єр-міністр України Володимир Гройсман як суспільно-корисний проект. А smart-кран Михайла Сірого успішно функціонує в його рідній школі.

Щоб взяти участь у змаганнях цього року, учасникам потрібно зареєструватись за посиланням https://sway.office.com/x9RJFpQXcfxsTj0v та подати ідею свого пристрою в формі заявки до 20 червня.

Детальніше про змагання та умови цьогорічного конкурсу: http://steam.accord-group.com/

 

Tags:

ТЕБЕ МОЖЕТ ПОНРАВИТЬСЯ

Біологічні механізми візуального маркетингу

Глибинний вплив на візуальне сприйняття споживачами інформації про товари та послуги, залежатиме від багатьох факторів, зокрема від того, які символи, образи, кольорову гаму та сюжетну конструкцію обиратиме розробник рекламних, презентаційних матеріалів та упаковки.

Publicis Groupe Ukraine оголосила переможців Power of Young

Остаточні результати контесту стали відомі на урочистій церемонії нагородження Power of Young

ДТЕК виступив партнером студентського конкурсу Look of New Generation, організованого представництвом Глобального договору ООН в Україні

16 грудня в Academy DTEK відбувся фінал конкурсу Look of New Generation на якому студентські команди запропонували ідеї для вирішення проблеми відтоку людського капіталу з України.